Լիլիթն իր դասընկերոջից ստացել էր նամակ, որտեղ դասընկերը հրավիրում էր նրան իր ծննդյան տոնին:
Արդեն աշուն էր: Աշնան մի գեղեցիկ օր: Դրսում մեղմ քամի էր, որ իր հետ օրորում էր աշնան գույնզգույն տերևները: Ամպերի հետևից հազիվ երևում էր արևը, որի շողերը ընկնում էին ծառերի ու տերևների վրա:
Լիլիթի դասընկերը հրավիրել էր ոչ միայն Լիլիթին այլ նաև նրա երկու ընկերուհիներին` Անիին և Մարինեին: Հաջորդ օրը, երբ երեք ընկերուհիներ միասին գնում են դպրոց, բնականաբար, նրանք երեքն էլ ճանապարհին քննարկում են իրենց դասընկերոջ հրավերը: Դե, արդեն պարզ է աղջիկների սովորության համաձայն` նրանք քննարկում են թե ինչ են հագնելու կամ ինչպես են հարդարելու իրենց վարսերը և այսպիսի շատ հարցեր…
Լիլիթը միջահասակ, երկար, շականակագույն մազերով, գեղեցիկ շրթունքներով, փոքրիկ քթով ու սև աչքերով գեղեցիկ աղջիկ էր: Նա շատ աշխատասեր էր և իր աշխատասիրությամբ շատ բաների էր հասել: Դասարանում բոլոր երեխաները, ինչպես նաև ուսուցիչները նրան սիրում էին: Ի տարբերություն շատ աղջիկների` նա հաճախ իր մայրիկից խորհուրդներ էր հարցնում և ինչ-որ հարցերի դեպքում դիմում էր նրան: Թեկուզ նա ուներ շատ ընկերուհիներ, բայց այնուամենայնիվ նա դիմում էր իր մայրիկին: Իսկ նրա մայրիկը միշտ օգնում էր Լիլիթին և ամեն պահի նրա կողքին էր: Նրանք այնքան մոտ էին իրար հետ, կարծես երկու ընկերուհիներ լինեին:
Ծննդյան օրը
Հոկտեմբերի 30-նն էր, աղջիկները պատրաստվում էին իրենց դասընկերոջ ծննդյան տոնին: Նրանք երեքն էլ այդ օրը շատ գեղեցիկ էին: Չգիտես ինչու` երեքի համար էլ այդ օրը տարբերվում էր մնացած բոլոր օրերից: Լիլիթը, որ միշտ շատ գեղեցիկ էր թե՜ իր արտաքինով, և թե՜ իր պահելաձևով`իր մյուս երկու ընկերուհիների հետ, որոնք Լիլիթից ոչ մի բանով չէին տարբերվում շատ անհամբեր էին, թե երբ են հասնելու նշված վայրը, որպեսզի տոնեն իրենց դասընկերոջ ծննդյան օրը:
Տոնի շարունակությունը
Աղջիկները շատ գեղեցիկ հագնված, գեղեցիկ սանրվածքով գնացին այն վայրը, որտեղ նրանց էին սպասում իրենց դասընկերները: Նրանք շատ կազմակերպված էին, կարծես հասուն և կայացած աղջիկներ լինեին, ի դեպ նրանք այդ ժամանակ 13-14 տարեկան էին: Շքամուտքի դռան մոտ իրենց էր սպասում դասընկերը: Լիլիթը, Անին և Մարինեն մոտեցան նրան, շնորհավորեցին, հանձնեցին նվերը և ներս մտան: Ներսում նրանք հանդիպեցին իրենց դասընկերներին և ավելացնեմ մի բան ևս, որ նրանց դասընկերներից բացի այնտեղ էին Լիլիթի դասընկերոջ քույրը (մորաքրոջ աղջիկը) և եղբայրը (հորաքրոջ տղան):
Ժամանակը շատ հետաքրքիր էր անցնում: Կազմակերպվեցին խաղեր. երեխաները ոչ մի վարկյան չէին նստում: Նրանք մասնակցում էին խաղերին, պարում էին և ուրախանում: Լիլիթը նույնպես ուրախանում էր, սակայն այդ ամենից զատ նա զգաց, որ իր հետ ինչ-որ բան է կատարվում, որը խոսքերով չէր կարողանում բացատրել:
Ծննդյան հաջորդ օրը
Ծնունդը անցավ շատ հետաքրքիր. բոլորը տպավորված էին այդ օրվանից, հատկապես երեք ընկերուհիները: Արդեն մի քանի օր անցել էր ծնունդից, սակայն նրանք դեռ խոսում էին այդ մասին: Լիլիթը հասկացել էր, որ իր հետ ինչ-որ բան է կատարվում: Նա հասկացավ, որ ինքը հրապուրվել է կամ կարելի է ասել` սիրահարվել: Լիլիթը, Անին և Մարինեն հաճախ դասերի ընթացքում քննարկում ու վերհիշում էին այդ օրը: Լիլիթը իր զգացմունքների մասին պատմում է Անիին: Այդ տղայի մեջ Լիլիթին դուր էր եկել նրա բարեհամբույր վերաբերմունքը և ուշադրությունը: Դե դուք արդեն ինքներդ կկռահեք, թե ո՞վ էր այն մարդը, ումով հրապուրվել էր Լիլիթը:
Տանջալից ամիսներ
Անցնում են ամիսներ: Արդեն ձմեռ էր: Մի օր երեկոյան, երբ Լիլիթը տանը հեռուստացույց էր դիտում` նրան զանգահարում է Անին և ասում, որ իրեն շատ կարևոր բան ունի հայտնելու:
Ընդամենը երեք բառով Անին Լիլիթին ասում է, որ այն մարդը, ում մասին Լիլիթը այդքան մտածել ու խոսել է. սիրում է իրեն`Լիլիթին: Այդ պահին աննկարագրելի մի բան տեղի ունեցավ Լիլիթի հետ. նա գունատվեց, հուզմունքից չէր հասկանում, թե ինչ էր անում: Մոտ 10-15 րոպե նա այդ վիճակից դուրս չէր գալիս: Լիլիթը չէր հասկանում, թե ինչ է կատարվում: Այդ պատճառով նա գնաց իր սենյակ, փակեց դուռը և փորձեց քնել: Առավոտյան, երբ նա արթնացավ` այդ մասին ասաց իր մայրիկին: Լիլիթի մայրը ասաց, որ պետք է շատ զգույշ լինել և ինչ-որ քայլ անելուց առաջ պետք է լավ մտածել:
Այդ ընթացքում նա շատ էր զրուցում իր մայրիկի հետ: Նրանք միասին քննարկում էին և նրա մայրիկը նրան շատ ճիշտ խորհուրդներ էր տալիս:
Անորոշ ժամանակ
Լիլիթը դեռ սիրում էր, սակայն չէր խոստովանում իր զգացմունքները` խուսափելով դրա հետևանքներից և հասարակության կարծիքից, բացի այդ նա դեռ շատ փոքր էր և պատրաստվում էր սովորել, որպեսզի հետագայում ունենար իր աշխատանքը: Քանի որ նա դեռ շատ փոքր էր և այդ տարիքում չէր կարող մտածել իր և այդ այդ տղայի մասին` նրանք միասին չեղան: Իսկ հետագայում նրանք միասին կլինեն, թե ոչ` դա ես չգիտեմ, միայն մի բան գիտեմ, որ ինչ գնով էլ, որ լինի` նրանք երկուսն էլ ուզում էին հասնել իրար…
Իսկ տղան հայտնեց իր զգացմունքների մասին Լիլիթին?
LikeLike
իսկ հետագայում ի՞նչ եղավ: Տղան սիրում էր Լիլիթի՞ն:
LikeLike
այո տղան հայտնեց իր զգացմունքների մասին:
LikeLike
տղան շատ էր սիրում Լիլիթին:
LikeLike
Շատ-շատ?????????????????????
LikeLike
ayo shat shat
LikeLike
իսկ ինչու այդ մասին չես գրել՞՞ ինչ էր ասել տղան Լիլիթին՞՞
LikeLike
txan cher asel Lilitin ayl nra @nkeruhin er asel
LikeLike
hastat vor txan shat-shat e sirum LIilitin…((((
LikeLike
ԹԵԿՈՒՅԶ և ԱՅԴՊԵՍ< ՏՂԱՆ ԱՂՋԿԱՆ ԶԳԱՑՆԵԼ ՉԵՐ ՏՎԵԼ? ԿԱՄ ԻՆՉ ՈՐ ՄԻ ՆՎԵՐ??????
LikeLike
դե բնականաբար եթե տղան այդքան շատ սիրում էր պարզ է, որ ինչ-որ կերպ զգացնել էր տալիս իր զգացմունքների մասին:
LikeLike
Նելլ իսկ հիմա չեն սիրում իրար?
LikeLike
այո Արփ ջան նրանց սերը շատ մեծ էր:
LikeLike
Այդ դեպքում ինչն է խանգարում նրանց երջանկությանը?
LikeLike
Նելլի ջան, ճիշտ հասկացա, որ նրանք միասին չեղան հասարակական կարծիքի ու հետո հնարավոր բամբասանքների պատճառով։ Կարծո՞ւմ ես դա ճիշտ ա։
Ինձ թվում ա, որ չարժեր հասարակական կարծիքին զոհել այդքան մեծ բան, ինչքան սերն ա ու երջանկությունը։ Հետո էլ՝ ի՞նչ սարսափելի բան կարող էր լինել դրանից։
Վերջիվերջո, հասարակությունն ա մեր համար, այլ ոչ մենք հասարակությանը գոհացնելու համար։ Ի՞նչ կասես։ Համամի՞տ չես իմ հետ։
LikeLike
Այո ես համամիտ եմ քեզ հետ Արմինե ջան, բայց բացի հասարակությունը ես այնտեղ նշել եմ,որ այդ աղջիկը դեռ շատ փոքր էր,իսկ եթե նա չափահաս լիներ այդ դեպքում նոր նրանք կկարողանաին միասին լինել:
LikeLike
Դե հաջողություն նրանց 😉
LikeLike
շնորհակալություն
LikeLike
VAY QORANAM ES…ES INCH TXUR BANA STACVEL BAYC ASEM IMANAS NELLY JAN ET TXAN MINCHEV HIMAEL SHAT SHAT SIRUM A U SPASUMA ET AXJKA MECANALUN TEQUZ EV AXJIK@ CHI HAVATUM
LikeLike
NELLY JAN ISK LILIT@ MINCHEV HIMA SIRUM A ET TXAIN UXAKI TARIQI EV HASARAKUTYAN PATCHAROV CHI ARTAHAYTVUM
LikeLike
սիրելի Էմանուել, շատ ուրախ ենք, որ քեզ հետաքրքրել է այս գրառումը և ուրախ ենք բոլոր մեկնաբանություններին, բայց առաջարկում ենք գրել հայերեն տառերով, որպեսզի ընթեռնելի լինի գրվածը:
LikeLike
KNEREQ BAYC ES CHEM SIRUM HAYEREN TAREROV GREL HUYSOV EM ETQANEL DJVAR CHI HASKANAL IM GRACNER@
LikeLike
Es verj@ chhaskaca,Lilit@ minchev hima siruma et txayin?
LikeLike
Երևի դուք պատմվացքը լավ չեք կարդացել դրա համար էլ չեք հասկացել Լիլիթը սիրում էր թե չէ:
LikeLike
ANDZAMP ES KARDACEL EM UXAKI UZUM EM IMANAM LILIT@ HIMA SIRUM A TE VOCH?
LikeLike
Սա պատմվածք ա ու այստեղ խոսքը ներկա ժամանակի մասին չի:
LikeLike
inch vor chem havatum…
LikeLike
դու գիտես դա արդեն քո խնդիրն ա:
LikeLike
vonc vor im masin lini es patmutyun@ shat canota e karoxa et Lilit@ indz a sirel
LikeLike
վայ նմանա ձեր պատմությանը??? Բայց ինձ չի թվում, որ Լիլիթը ձեզա սիրել:
LikeLike
Սիրելի Էմանուել, տեղեկացնում ենք, որ սիրային պատմություններ պատահում են բոլորի հետ, և բոլոր սիրային պատմություններն էլ ինչ-որ չափով նման են միմյանց: Եվ խնդրում ենք գրել հայերեն, դա դժվար չի, եթե որոշում ես, որ չես ուզում գրել հայերեն, ադմինը կսահմանփակի քո քոմենթելու հնարավորությունը:
LikeLike
Ինչու չես գրում հայերեն Մանուել ջյան?
LikeLike
Սիրելի Ադմին ջան հայերեն և ընթեռնելի գրելու պահանջներ ներկայացնելուց առաջ, հիշեք որ Էմմանուելը երկու մ-ով է գրվում:
LikeLike
Manul jan hayeren gri,che vor mer petakan lezun hayerenn e
LikeLike
Սիրելի Carles Rexach, չգիտեմ, թե ինչպես է կարդացվում քո անունը հայերեն: Շնորհակալ ենք, որ ուշադիր հետևում ես մեր գրառումներին: Ցանկանում ենք տեղեկացնել, որ Էմանուելը գրվում է մեկ մ-ով, իսկ եթե վրիպակներ գտնես և տեղեկացնես մեզ` դրա համար միայն շնորհակալ կլինենք:
LikeLike
ՆԵԼԼԻ ՋԱՆ ԵՍ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ ԵՄ ՄՅՈՒՍ ԱՆԳԱՄ ՍԻՐԱՅԻՆ ՊԱՏՄՈՒՐՅՈՒՆ ԳՐԵԼՈՒՑ ԱՎԵԼԻ ՈՒՐԱՂ ՊԱՏՄԵՔ , ԿԱՄ ԷԼ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵՔ ԱՅԴ ԱՄԵՆԸ,, ՔԱՆԻ ՈՐ Ը ՎԵՀ ԶԳԱՑՄՈՆՔ Է և ԴՐԱ ՄԱՍԻՆ ԽՈՍԵԼԻՍ ՊԵՏՔ Է ՆՇԵԼ ՈՐ ԱՅՆ ԻՆՔՆԻՆ ԷԼ ՈՒՐԱԽՈՒԹՅՈՒՆ Է , ԱՅՍ ՎԵՐՆԱԳԻՐԸ ՉԱՓԱԶԱՆՑ ՀԱՃԵԼԻ Է ԻՆՉՊԵՍ ՆԱև ՀԱՃԵԼԻ ԿԼԻՆԻ ՄԻ ՔԻՉ ԱՎԵԼԱՑՈՒՄՆԵՐ ԱՆԵՔ, և ԱՎԵԼԻ ՈՒՐԱԽ ՊԱՏՄԵՔ:
LikeLike
Սիրելի Գալա, ուրախ ենք, որ պատմությունը քեզ դուր է եկել: Հեղինակը գրել է այնպես ինչպես կարողացել է: Դու ևս կարող ես մասնակցել պատմվածքի մրցույթին: Եթե ցանկություն ունես, գրիր ավելի ուրախ, ինչպես ասացիր և ուղարկիր dprocakan@gmail.com հասցեին: Պատմվածքի մրցույթին կարող են մասնակցել բոլորը:
LikeLike
շնորհակալություն հրավերի համար, մի գուցե մասցնակցեմ, բայց ոչ հիմա
LikeLike
Պատմությունն ինձ դուր եկավ…Չնայած մի քիչ ուշացել եմ:
Խոսքս ուզում եմ հղել admin-in:Գնահատում եմ Ձեր մտահոգությունը` կապված հայերեն տառերով գրելուն,իսկ ինչու չեք մտահոգվում նաև ՄԱՔՈՒՐ ՀԱՅԵՐԵՆՈվ ԳՐԵԼՈՒ մասին?
Մեջբերում եմ` >
1.սիրային պատմություններ պատահում են բոլորի հետ<..Ոչ թե սիրային պատմություններ են պատահում,այլ սիրային դեպքեր են պատահում,որոնք ժամանակի ընթացքում վերածվում են պատմության:
2.դա դժվար չի<..Ոչ թե դժվար չԻ,այլ դժվար չԷ
3. կսահմանփակի քո քոմենթելու հնարավորությունը<…Ոչ թե քոմենթելու,այլ մենկնաբանելու կամ լավագույն դեպքում մեկնաբանություններ գրելու
4. պատմություններն էլ ինչ-որ չափով նման են միմյանց<…Այս տարբերակը կիրառելի է,բայց ՄԻՄՅԱՆՑ օգտագործում են մարդկային որակների դեպքում,իսկ այս պարագայում ավելի ճիշտ կլինի օգտագործել ԻՐԱՐ բառը:
Անձամբ ինձ մտահոգում է հեղինակների գրագիտությունը,որը փոխանցվում է ընթերցողներին:
LikeLike
[…] Երեք բառ կամ ես սիրում եմ քեզ, Նելլի Գաչեյան, Էջմիածին […]
LikeLike
PATMUTYUNY HETAQRQIR ER SHAT,BAYC AYDPES EL PARZ CHDARDZAV TE OV ER PATMUTYAN MYUS HEROS@`TXAN.
ETE DJVAR CHE ,KAROQ EQ ASEL,TE OV ER HEROSY?
LikeLike
Դա էլ թողնում եմ ընթերցողի երևակայությանը:
LikeLike
shat hetaqrqir patmutyun a knereq es shat shat em ushacel bayc vor xndrem kaseq qani tarekan en hima et txan ev axjik@?
LikeLike
Neroxutyun vor hayeren tarerov chem grgrum uxxaki heraxosov em grum u ayntex hayeren tarashar chka. Shat huzich patmutyun er . Es inqs 13 tarekan em u shat lav em haskanum patmutyan herosnerin. Cankanum em vor iranq irar het linen @ndmisht. Uxxaki mi harc tam. Lilit@ um er sirum ira dasarancu exbor@ ?? Chisht em haskacel?
LikeLike