Դասամիջոցին ես և ընկերուհիս դուրս եկանք դասարանից և դանդաղ քայլերով գնացինք դեպի ճաշարան: Մեր դպրոցի ճաշարանը գտնվում է պետքարանի մոտ, իսկ պետքարանից տհաճ հոտ է գալիս: Այդ տհաճ հոտը տարածվում է ամբողջ միջանցքով մեկ ու հասնում է նաև ճաշարան:: Բոլոր երեխաներն արդեն ընտելացել են այդ տհաճ հոտին և նույնիսկ չզգալով հոտը՝ նրանք գնում և ուտում են ճաշարանում եղած ուտեստները:
Բոլոր երեխաների նման ես նույնպես օգտվում եմ ճաշարանից: Սովորականի նման, ինչպես ամեն օր, այդ օրը ես ևս գնեցի բուտերբրոդ և ընկերուհուս հետ բարձրացանք դասարան: Երբ ես այն կերա՝ ընկերուհիս ինձ պատմեց, թե ինչպես է պատրաստվում այդ բուտերբրոդը: Նա ասաց, որ լսել է, թե ինչպես է բուֆետի աշխատողը դպրոցի աշակերտներից մեկին ուղարկում ջուր բերելու պետքարանից այն դեպքում, երբ այդ ջուրը լցված է մի տարրայի մեջ, որի բերանը բաց է, իսկ պետքարանը աննկարագրելի կեղտոտ է: Բուֆետում աշխատողը այդ ջրով եփում է նրբերշիկները, որը հետո ուտում ենք մենք՝ չիմանալով, թե ինչպես է այն պատրաստված:
Դեռ նոր էինք իմացել, թե ինչպես են պատրաստվում մեր բուֆետի բուտերբրոդները, երբ դասընկերս բարկացած մտավ դասարան և սկսեց բողոքել ճաշարանի հիգիենայից: Մենք նրան հարցրեցինք, թե ի՞նչ է եղել, և նա ասաց, որ գնել է մեր ճաշարանի բուտերբրոդներից ու մեջը մազ գտել:
Այս ամենը իմանալով ես այլևս մեր ճաշարանից գնումներ չեմ կատարում: Ինձ շատ անհանգստացնում է մեր դպրոցի հիգիենան: Ես կուզենաի, որպեսզի մեծ ուշադրություն դարձնեին դպրոցի հիգիենային:
մտեք ցանկացած Հայաստանի դպրոց և կտեսնեք նույն պատկերը:
LikeLike
[…] խախտումներ, ինչպես «Դպրոցական բլոգի» հեղինակը իրենց դպրոցի բուֆետում, այդ պարագայում կարող են խախտման մասին տեղյակ պահել […]
LikeLike