Ես ուզում եմ փոխել իմ կյանքը

Home » Բառարան » Սոփեստ, փտուկ, փտնել, սուրիմաց, տգույն, պչրանք

Սոփեստ, փտուկ, փտնել, սուրիմաց, տգույն, պչրանք

Արխիվ

Ներմուծիր էլեկտրոնային փոստ

Join 809 other followers

Վիճակագրություն

  • 552,116 կտտոց

Սոփեստ

Սոփեստը  հին հունական փիլիսոփա է: Բառը գործածվում է կեղծ իմաստասեր լինելու ենթատեքստով, «Պետք է պատրաստել «աղմկարարների խումբ», որը կազմված կլինի հայտնի շատախոսներից, շաղակրատներից ու սոփեստներից», Մուրացան:

Փտուկ

Փտուկը  փայտանյութի վրա եղած փտած տեղն է, որը համարվում է փայտի արատ

Փուտ– փտելը, փտություն

Փտնել

Փտնել– մեկի հասցեին վատ խոսել, վատաբանել, «Ես միշտ փտնում եմ այդ աղջկան, ծիծաղում եմ Վաչագանի վրա, բայց զուր է իմ աշխատանքը», Ղազարոս Աղայան

Սուրիմաց

Սուրիմաց  նշանակում է սուր ըմբռնողություն ունեցող

Տգույն

Տգույն– անգույն, դժգույն, գունատ

Պչրանք

Պչրանք– կանացի պաճուճանք, զարդարանք, «Ծառաները սովորականից լավ էին զարդարված, աղախինները վառվում էին գույնզգույն պչրանքներով», Րաֆֆի

Պչրասեր– պչրանք սիրող

Պչրոտ– պչրված-զարդարված

Պչրուհի– պչրասեր կին

Պչրուն– պչրված-զարդարված

Պչրալից-պչրանքով լի

Պչրազարդ– պչրված-զարդարված



Leave a Reply

