Ես ուզում եմ փոխել իմ կյանքը

Home » Դպրոցական հուշեր » Տղաների և աղջիկների փոխհարաբերությունները

Տղաների և աղջիկների փոխհարաբերությունները

Արխիվ

Ներմուծիր էլեկտրոնային փոստ

Join 809 other followers

Վիճակագրություն

  • 544,900 կտտոց

Տղաների ու աղջիկների հարաբերությունների մեջ ինձ թվում է, որ կարևոր դերը աղջկանն է:

Ինձ թվում էր, որ ապրելով 21-րդ դարում` պետք է ունենայինք փոխված մտածելակերպ: Բայց այդպես չէ: Տղաների մեծ մասը մտածում է միայն մեկ ուղղությամբ. ինչքան կարող են շատ աղջիկ իրենցով անեն: Բացառություններ էլ կան, բայց դե հիմնականում բոլորի մտածելակերպն էլ նույնն է:

Հիմա անցնենք աղջիկներին: Ամեն ինչ գալիս է իրենցից ու իրենց պահվածքից:
Աղջիկը պետք է կարողանա իրեն տիրապետել ու պահելաձև ունենալ: Եթե այդ ամեն ինչը լինի` արդեն ամեն ինչ հարթ կլինի, առանց ավելորդությունների: Եթե աղջիկը կարողացավ իրեն դրսևորել, թեկուզ ամենավատ տղան էլ կարող է փոխվել:
Բայց հակառակն էլ կարող է տեղի ունենալ: Ամենալավ աղջկան էլ տղան կարող է փոխել` աղջկա հետ մեկ-երկու ամիս շփվել ու հետո ասել, որ էլ չի ուզում շարունակել իրենց հարաբերությունները:
Ես ճանաչում եմ երկու զույգերի ու գրեթե միշտ նրանց տեսնում եմ դրսում: Առաջինը զբոսնում է իր ընկերուհու հետ գրկախառնված, իսկ մյուս զույգերը զբոսնում են շատ հանգիստ` առանց գրկախառնվելու ու առանց ավելորդությունների:
Եվս մի ապացույց, որ տղաների մտածելակերպը նույնն է, իսկ աղջիկների մոտ էլ ամեն ինչ պահվածքից է:


3 Comments

  1. Անահիտ says:

    Ամեն ինչ շատ ճիշտ է,բայց կան տղաներ ովքեր շատ խելացի են և շատ ընկերական:

    Like

  2. Nelly says:

    Համաձայն եմ ես ինքս էլ ունեմ տղա ընկերներ ու շատ եմ սիրում նրանց, ես գրառման մեջ էլ նշել եմ, որ բացառություններ կան:

    Like

  3. Harout says:

    iharke bacarucyunner kan Nelly jan (H10)

    Like

Leave a Reply

