Մեր ֆիզկուլտի դասատուին հենց սկզբից էլ չսիրեցի: Չորրորդ դասարան էինք, որ ֆիզկուլտուրայի դասերն սկսվեցին ու հենց մտանք դահլիճ, ու ինքը եկավ, միանգամից հիասթափվեցի տեսքից, խոսելաձևից ու պահվածքից:
Գրիգորյանը միջահասակ, երկար քթով, փոքր աչքերով ու մեծ բերանով տղամարդ էր: Միշտ սպորտային է հագնվում ու առանց գլխարկի դպրոց չի գալիս: Գլխարկն էլ մի գլխարկ լինի` մի քնձռոտ կեպի ունի, երբեք գլխից չի հանում: Շատ կաշառակեր մարդ է, վրայից էլ օղու հոտ էր գալիս:
Երբ երեխաները հարցնում էին, թե ինչ գնահատական են ստանում, բարձր-բարձր ասում էր. «մի շիշ արաղ բերեիր` կիմանայիր»:
Որ նոր էր դաս տալիս, միշտ մեր հետ կոպիտ էր խոսում, հատկապես տղաների: Եթե տղաները կանգնած ժամանակ մի բառ էին փոխանակում ասում էր. «չոշո՜, գոմդ փակի»: Աղջիկներն էլ, որ հիվանդ էին լինում ու գրություն չէին բերում, գոռում էր. «Հիվանդ ես, գրություն բեր»:
Նրան չեմ սիրում, որովհետև չի կարողանում աշակերտի դրության մեջ մտնի:
Հիշում եմ, որ փոքր էինք` դասարանի աղջիկներից մի քանիսին կանչում էր իր մոտ, հետո որ հարցնում էինք, թե ինչու էր կանչել, ասում էին, որ կոֆե դնել է տալիս, սեղան գցել-հավաքել ու սենց բաներ: Մի անգամ էլ ես դարձա, այսպես ասած, Գրիգորյանի «զոհը»: Ինձ կանչեց ու կոֆե դնել տվեց:
Էս վերջին տարում էլ գնում-գալիս էր ու, հատկապես, աղջիկներին անընդհատ հիշեցնում էր. «մտածեք քննություն ոնց եք տալու»:
Բայց հենց եկավ քննության ժամանակը սկսեց արդեն ծանոթի միջոցով գնահատել:
Ճիշտն ասած, ինձ էլ ծանոթի միջոցով գնահատական դրեց: Որ վերջում հարցրեցի ինչ եմ ստանում` ասեց. «գիտես դո՞ւ ես ստանում, պապադ ստանում»:
Նելլի ջան,նման մարդկանց վրա պետք է թքած ունենալ,նմանները իրավունք չունեն մանկավարժ կոչվելու:
LikeLike
էրեխեք ջան դեռ շատ ավելի վատ մարդկանց կհանդիպեք ու շատ ավելի զզվելի արարքների ականատես կլինեք, սակայն խորհուրդ կտայի չկոտրվել ու առաջ քայլել,,,,,հիմա ես համոզված կարող եմ ասել, որ մանկավարժների մեեեեեծ մասը մանկավարժությունից բան չեն հասկանում, ցավոք սրտի չեմ պատկերացնում թե ինչպես կարելի է փոխել այդ պատկերը,,,
LikeLike
Ես նրան ընդհանրապես ուշադրություն չէի էլ դարձնում: Ինձ համար մեկ էր թե նա ինչ կասի:
LikeLike
Երեխեք ջան ես միանգամայն համամիտ եմ Նազելիի հետ, դպրոցում մեծամասնությունը այդպիսին են, իսկ մենք ինձ թվոււմ է չենք կարող այդ հարցը լուծել:
LikeLike