Ես ուզում եմ փոխել իմ կյանքը

Home » Մամուլ » Հիշում ենք ապրելու և արարելու համար

Հիշում ենք ապրելու և արարելու համար

Արխիվ

Ներմուծիր էլեկտրոնային փոստ

Join 810 other subscribers

Վիճակագրություն

  • 716,520 կտտոց

Փիլիսոփայության ժամն էր, երբ ներս մտավ ավագների խորհրդի նախագահն ու ասաց, որ պատրաստելու ենք պլակատ` նվիրված եղեռնի զոհերի հիշատակին: 

«Վաղը Եղեռնի զոհերի 96 ամյակն է,- ասաց Մելինեն,- դուք պետք է ձեր կուրսի կողմից պատրաստեք պլակատ` նվիրված նրանց հիշատակին: Ձեր պլակատը մյուս կուրսերի նման կփակցնենք քոլեջի միջանցքում»:

Այդ օրը մենք մի քանի աշակերտներով մնացինք պլակատի ձևը որոշելու և պատրաստելու համար: Մենք առաջարկեցինք կուրսղեկին, որ նա մեզ չօգնի:

«Այս անգամ մենք ինքնուրույն կպատրաստենք պլակատը», – ասացի ես:

Պլակատը պատրաստեցինք հինգ աղջիկներով: Վերնագիրն էր. «Հիշում ենք ապրելու և արարելու համար»:

Պլակատի երկու կողմերը  թեքությամբ ինտերնետից հանված գեղեցիկ նկարներ սոսնձեցինք, անկյունները տեղեկություններ գրեցինք Եղեռնի մասին, իսկ մեջտեղում մեր կուրսի Լիաննան շարադրություն էր գրել  Եղեռնի թեմայով:

Առավոտյան, երբ կուրսղեկը եկավ, նա գոհ մնաց մեր կատարած աշխատանքից և գովաբանեց մեզ: 

Հաջորդ օրը մեր պլակատը փակցրեցին քոլեջի միջանցքում` մյուս պլակատների կողքին:


8 Comments

  1. ԳԱԼԱ says:

    Բա Արփ ջան էտքան աշխատել էինք, որ չփակցնեին ուրիշ ինչ պետքա անեին?

    Like

  2. Arpine says:

    Հա էլի Գալա ջան,շատ-շատ տանջվեցինք պլակատի վրա 😦

    Like

  3. ԳԱԼԱ says:

    Բայց կարևորը մի բանի հասանք:

    Like

  4. Arpine says:

    Հա,ճիշտ ես, դու հիշի թե որտեղ են փակցրել 🙂

    Like

  5. ****** H****** says:

    Հա ես էլ եմ հիշում, թե որտեղ ենք փակցրել…… Բայց շատ տանջվեցինք

    Like

  6. Arpine says:

    Բայց ասա,որ շաաաաաաաատ լավ տեղ էր 🙂

    Like

  7. ****** H****** says:

    Ախր շաաաաաաաաաաաատ լավն եր. Բոլորի աչքը ծակում էր

    Like

  8. Arpine says:

    Բա իհարկե,նենց էլ ծակում,որ շատ քչերը տեղը գիտեին 🙂

    Like

Leave a comment